Şile'de Blogger Başarısı
Blogların İstanbul'a etkisi Blogların etkililiği ve etkinliği üzerinde şüpheniz varsa bu post size pozitif katkı sağlayacaktır. Şile'de yeni kuş cenneti Olay kısaca şudur, Şile’de maden bölgesinde doğal bir gölet oluşmuş ve bu gölete birileri moloz döküyor. Bunu Şile'li blogger ağabeyimiz İsmail Yılmaz fark ediyor. Konuya müdahil olup olayı araştırıyor ve orman teşkilatının yerel üyeleri ile irtibata geçip oluşan bu doğal göletin tahrip edilmesini önlüyor. Teşekkürler İsmail Bey, hepimize örnek oldun. Güzel Şile’ye tekrar gelip Melek Abla’nın mantısından yemek üzere diyorum. Güzel İstanbul'umuzun doğasının korunması hepimizin görevi. Kuş gözlemcilerine davet Kuş gözlemcisi arkadaşlarım, Yelkovanlar, İKGT Şile'deki bu gölet hatırı sayılır kuş türüne ev sahipliği yapmaya başlamış. Ziyaret rotanıza almanızı tavsiye ederim. Yeni oluşan bu gölette göçmen kuşları izlemeyi umut ediyorum. Şile Belediyesi ve Şileli işadamları kuş gözlemcileriyle irtiba...