Bugün canım sıkılıyor İstanbul, gospel söyletiyorsun bana!
Babylon , Şeyhbender Sokak, Asmalımescit, İstanbul İstanbul'un en iyi performans merkezi Babylon Asmalımescit taşınıyor Bugün canım sıtkın, Babylon’un tadilata gireceği ve 2 yıl kapalı olacağı haberini aldım. Bana göre kendisi İstanbul'un en iyi canlı müzik mekânıydı. Asmalımescit'ten taşınıyor olmasına çok üzüldüm. Babylon'la ilgili o kadar çok anım var ki! İnsanın doğduğu evden taşınması gibi bir şey! Samimi ortamı, abartısız fiyatlarıyla Blogger Bolat'ın gönlünü fethetmiş bir performans merkeziydi. Ayrılık bana zor gelecek. Asmalıda sevdiğim üç mekan: Babylon, Yakup-2 ve Canım Ciğerim. Blogger Bolat Babylon İçin Gospel Söylüyor, Ağıt Yakıyor Babylon Asmalımescit’in son konseri Iyeoka konserine gideceğim, mekânın girişindeki o tütsü kokusunu çekip kara gözlü Iyeoka’yı dilemek için mekandaki yerimi alacağım! Sonrası iki yıllık yas! Belli ki, Bolat insanı soul yanının canı sıkılacak, Bolat insanı ağıt yakacak, gospel söyecek, Babylon Şehybennder s...