İstanbul Nişantaşı'nda Yılbaşı Kaosu Nasıl Sona Erdi!
Bir Blogger'ın Yeni Yıl Nişantaşı İzlenimleri Yeni Yıl Evde Güzeldir Türkiye uzun yıllar boyunca yeni yılda Nişataşı'na bağlandı. Uzun yıllar İstanbulluların büyük bölümü yeni yıl kutlamaları için Nişantaşı'na aktı. Kanallar 1 hafta önce süslenen Nişantaşı sokaklarına övgüler diziyordu. Biz her yeni yılda kayınvalideme gitmek üzere Nişantaşına gider, evden sokağa çıkmakta tereddüt ederdik çünkü mahalleli evinde oturur tüm İstanbul Nişantaşı'na akardı. Ambulanslar Amerikan hastanesine vızır vızır hasta taşırdı. Şişli Belediyesi'nde Hayri İnönü Farkı Hayri İnönü geldi abartılı ve belediye bütçesinden bu israf kalemine son verdi. Hemen haber yaptılar, hiç utanmadan "Nişantaşı karanlıkta kaldı" diye! Meğer aydınlanma meraklısı ne çok insan varmış! Hayri İnönü'nün başına türlü türlü işler açtılar! Anlatmaya luzum yok tüm Türkiye biliyor! Hayri İnönü Şişli Belediyesi'nin borcunu utanarak açıkladı. Ben bu borçla Nişantaşı sokaklarını te...