Kayıtlar

yeni yıl etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Beni Neden Yordun İstanbul?

Resim
Oh ne ala Nişantaşı! Fotoğraftan başlayalım. Ben ona yeni yıl çöreği diyorum. Eski yılın son günü yeni yılın ilk 2 günü Nişantaşı'ndaydık. Sağolasın Hayri İnönü gaza gelip pejmurde  reklam kokan vıcık vıcık pavyon gibi ışıklı sokaklar yaratmadığın için. Sağolasın Hayri İnönü,  sayende insan gibi dolaştık Nişantaşı sokaklarını, Sağolasın Hayri İnönü egona yenilmeyip tüm İstanbulu yığmadın Nişantaşı sokaklarına. Biz Megolaman severiz Hayri! Dikkat et Hayri İnönü bizim millet megaloman sever! Hemşehricilik sever! Bunlar senin eksilerin! Biz dürüst adamı nihayetinde millet olarak severiz ama dürüstlük ender rastlanan bir karakter olduğu için hep altında bir Çapanoğlu ararız, biraz sabır! Şunu unutma en azından bir blogger'ı dürüst olduğun konusunda inandırmışsın! "Ne oldu sana Bolat, almış başını gidiyorsun! Hani eski yıl muhasebesi yapacaktın" Blogger Bolat'ın astroloji ile imtihanı Evet, yapalım eski yılın muhasebesini. 2014 Blogger Bola...