İstanbul'un Evsizleri
İstanbul'un Garipleri, Evsizler İstanbul bir alem Türlü türlü insan var! Öğleden sonra Anadolhisarı'ndaydım 10 yıl önceki sevgilimi gördüm. Hiç değişmemiş. Hiç yaşlanmamış onu iyi gördüğüme sevindim. İnşallah mutludur, tıpkı benim gibi! Hisarda Divan pastanesinde toplantı var! Sonra döndük Üsküdar'a tam kız kulesinin karşısı Filizler Köfte'de iftar derken saat oldu mu gece 12:00! Arkadaşlara dedim ki "metrobüse atın beni!" Hayhay dediler, metrobüste ters yöne binmişim 3 durak sonra Boğaz köprüsü yerine döndüm Söğütlüçeşme'ye. Hay Allah kafa bir dünya! Vardır bunda bir hayır be Blogger Bolat! Metrobüsün ilk koltuğundayım yani tam şoför arkası! Yanıma bir evsiz oturdu! İlginç hareketleri var. Kendi kendine duyulacak bir ses tonuyla: Yapma Memet abiiiiiiiiiiiiiiiiii! Frene bas şöför abiiiiiiiiiiiiiiii! Bu metrobüs hep açık! Aha Araplarda gelmiş! Yapma Memet Abiiii! Üzüldüm haline. Muhabbet etmeye karar verdim. Belli ki tiki için t...