Kayıtlar

bedirhan gökçe etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Sol yanımda ağrı var anne!

Resim
Anneler Günü İstanbul Dün İstanbul Anneler Günü münasebetiyle hareketli bir gün geçirdi. Anneler uzakta olunca tabi ki burnumuzun direği sızlıyor. Dolayısıyla bu anneler günü de bizim için biraz hüzünlü oldu. Ben içime dokunan şu Bedirhan Gökçe şiirini pek beğenirim. Özellikle öksüz büyümüş tüm çocuklarımızı sevgiyle öpüyorum. Bedirhan Gökçe Şiiri Merhaba anne, Yine ben geldim. Merak etme okuldan çıktımda geldim.  Annelerde babalar gibi merak eder mi bilmiyorum ama Ali "Okula gitmezsem annem çok kızar, merak eder" demişti de Onun için söylüyorum. Geçen hafta öğretmen, Sağ elimde sarımsak, sol elimde soğan dedirte dedirte Öğretti sağımı solumu. Ben biliyorum artık anne sağım neresi, solum neresi Ağrıyan yanımın neresi olduğunu Şimdi iyi biliyorum anne. Hani geçen geldiğimde Şuram acıyor işte şuram demiştim de Bir türlü söyleyememiştim ya acıyan yanımı anne Bak şimdi söylüyorum Şuram işte, Sol yanım çok acıyor anne... Hakikaten içli bir şiir...