Kayıtlar

mim Umay etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Hay senin insan olduğunun...

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ? Benden önce ölecek olan zavallı insanları düşünür kendimi avutur, yer içer gezer, dost akraba ile helalleşirdim. Milyonlarca insan gibi kendimin de ölümlü olduğunu telkin ederdim. "Çok yaşayan yüze kadar yaşıyor" derdim herhalde! Sonra vasiyet ederdim, "beni Yahya Efendi Dergahı mezarlığında İstanbul Boğazına nazır bir yere gömün" diye! Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ? Fobim yoktur, cimri insan gördü mü uyuz olurum, kaçar uzaklaşırım oradan. Bir de nobran insanları çekemem, küstahlık, kabalık, meydan okuma, zayıfa karşı şiddet karşısında içimdeki aslan kükrer başımı derde sokarım! Yapma şunu diyor yapıyorum! Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?  Koskoca bir hasssssstiiiiiir! Len nere gitti bunca adem evladı oğlum der, kukumav kuşu gibi otururdum....