Blogger Bolat'tan Kadınlar Çağı Tahayyülü
Bize rahat mı batıyor anlamadım blog? Kadın Mutluysa Herkes Mutludur Bize rahat batıyor onu anladım. Öyle bir çağı yaşıyoruz ki “erkek egosu” kendini aşmış durumda. Korkarım ki ülkem bu egolu erkeklerin elinde behbaht olacak. İşte bu nedenle yönetimlerde daha çok kadın görmek istiyorum. Huzur istiyorum, sükunet istiyorum, çok şey mi istiyorum? Artık dişil bir çağın başladığına inanıyorum. Bağıran, çağıran mızıkçılık yapan, kızan bir erkek yerine daha anaç, daha dişil, daha feminen, daha müşfik kadın istiyorum. Yazar Selahattin Yaylamaz, Hayat Yayınları'ndan çıkan “Kadın Mutluysa Herkes Mutludur” kitabında şunları yazmış: Bir Kadın Mutluysa... Bir kadın mutluysa kocası da mutludur. Bir kadın mutluysa çocu ğ u da mutludur. Bir kadın mutluysa bebe ğ i de mutludur. Bir kadın mutluysa evde çiçekler acar. Bir kadın mutluysa ev cennet gibidir. Bir kadın mutluysa herkes mutludur. Bir kadın mutluysa toplum mutludur. Bir kadın mutluysa dünya mutludur. ...