İstanbul'da bir bayram günü
Bayramın ilk günü ailecek bayramlaşmaya Nişantaşı’na gidiyoruz. Ihlamur yolu her zamanki gibi güzel butikler ve hoş vitrinlerle süslü, Kâğıthane dükkânının vitrini de harikaydı. Modacı Hakan Akkaya yakında Ihlamur yolu Nişantaşı’nda olacakmış vitrinde öyle yazıyor. Mahalle Kafe bayram nedeniyle kapalı. Nişantaşı sokakları bomboş herkes bir yerlerde olmalı. Teoman’la yemekten sonra biraz sokakları dolaştık sonra tutturdu “baba bana angry bird al, angry bird al” ala ala siyahını aldı çünkü kulağına basınca patlıyormuş! Artık tablet pc’yi her gün işe götürüyorum çünkü çocuk oyuna kaptırdı kendini, henüz 3.5 yaşında. Okuma yazma bilmeden internetten oyun indirilir mi? Neyse Citys’de ben biraz kitaplara baktım, Teo'da çocuk kitapları kısmında biraz eğlendi. İstanbul ile ilgili daha çok yayın çıkıyor artık, Pukka’nın rehber niteliğindeki kitapçıkları dikkat çekici. Yeni bir dergi gördüm adı İstanbul Review, satın aldım ama inanın daha karıştırmadım. Dikkatimi çeken "Bil İst...