Kayıtlar

siyaset etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Türkiye Siyasi Kamplaşmasına Blogger Yorumu

Resim
Liman Meyhanesi - İstanbul Bugün bir iş görüşmesi için Avcılar'daydım! Havuzlu kavşak'ta beklerken kısa boylu, gözlüklü bir adamın bağırarak bana doğru geldiğini gördüm.  İstanbul tehlikeli ; bonzai içeni , bali çekeni , hemen tedirgin oluyoruz. Yüzüne bakınca gülümsedim, kravatlı, gözlüklü, tombulca ve kısa boylu bir adam. Sanırım biraz da çakırkeyfti.  Öğle saatinde çakırkeyf olabilme ihtimali emekli olduğuna da işaret ediyor! Adam bağırıyor: "Uzun adammmm, Uzuuuun adam, sen adam mısın?" "Yenildik, kaybettik, hep kaybediyoruz" "Savaşı kaybettik, hep neden biz kaybediyoruz" Neden adam olmasın? Neden kaybetmişlik duygusu yaşıyorsun? Neden siyaseti savaş olarak algılıyorsun?

Ey Kürt Gençliği Vatan Sana Emanet!

Resim
Genel seçime giderken İstanbul siyaseti Malum şu aralar 2015 Haziran Genel Seçimlerine doğru giriyoruz. İstanbul'da seçim çalışmaları çok yoğun. İstanbul'un bir çok ilçesinde bu seçim çalışmalarını gözlemleme imkânım oldu. Şöyle düşündüm onca blog post yazdım suya sabuna dokunmayan! Bari şimdi zülfü-yare dokunalım! Yoksa yazının konusu gibi olacağım Gözlerinin feri kaçmış dedelerle ninelerle siyaset yapmak İstanbul'da yapılan siyassetle ilgili İlk gözlemim şudur, partiler 50 yaş ve üzeri insanlarla çalışıyor. Bazen o kadar yaşlı teyzeleri orada görüyorum ki ayağa kalkmaya mecalleri yok! Sadece HDP için bunu söyleyemeyiz. Siyasi çalışmanın hakkını sadece onlar veriyor! Yaşlılar siyaset yapmamalı sonucu çıkarılmasın buradan. Ateş gibi parlayan HDP gençliği Fikirlerinden pek hoşlandığımı söyleyemeyeceğim HDP’yi takdir ediyorum. Çünkü HDP gençliği sokakta. Ateş gibi çalışıyorlar. Broşür dağıtırken gözünüzün içine bakıyorlar. Belli ki çok politize olmuşlar. Ne yap...