Türkiye Siyasi Kamplaşmasına Blogger Yorumu
Liman Meyhanesi - İstanbul Bugün bir iş görüşmesi için Avcılar'daydım! Havuzlu kavşak'ta beklerken kısa boylu, gözlüklü bir adamın bağırarak bana doğru geldiğini gördüm. İstanbul tehlikeli ; bonzai içeni , bali çekeni , hemen tedirgin oluyoruz. Yüzüne bakınca gülümsedim, kravatlı, gözlüklü, tombulca ve kısa boylu bir adam. Sanırım biraz da çakırkeyfti. Öğle saatinde çakırkeyf olabilme ihtimali emekli olduğuna da işaret ediyor! Adam bağırıyor: "Uzun adammmm, Uzuuuun adam, sen adam mısın?" "Yenildik, kaybettik, hep kaybediyoruz" "Savaşı kaybettik, hep neden biz kaybediyoruz" Neden adam olmasın? Neden kaybetmişlik duygusu yaşıyorsun? Neden siyaseti savaş olarak algılıyorsun?