Godin'in İstanbul'u!
İnanıyorum ki istisnasız her insanın içinde bir bilge insan var . Bunu kaderimizin bir parçası olarak düşünelim. Ne yazık ki içindeki bu bilge insanı keşfedenlerin sayısı çok azdır. Tarihte içindeki yüce yazgıya ulaşarak dünyayı güzelleştiren insanlara gıpta ediyorum. Çoğu zaman içimizdeki akıl kutusu bilge kişiden kaçarız. Çünkü kendimize belirlediğimiz amaç , içimizdeki bilge kişinin amacına karşı güdük kalmıştır. Yaşadığımız koşulları korunaklı liman olarak gören bizler içimizdeki bilge kişiyi susturur, zincirlere vururuz, kendimizi güçsüz sayar yenilgiyi peşinen kabul ederiz . Bakın bugün dik durabilen, eleştirebilen, sorumluluk alabilen, farklı iş yapabilen kaç insan var. İçimizdeki bilge kişi biraz cesaret verdiğinde; çıkıntılık yapma! Sana mı kaldı! Şeklinde düşünüp sorumluluk ve öncelik almaktan kaçınırız! Bugünlerde eleştirilen Atatürk’e bakın. Ya Samsun’a çıkmaya cesaret etmeseydi! Taşın altına elini koymasaydı. Çok sev...