İlk klibimi çektim, hayırlı olsun.
Türkülere Klip Çekilse Kolej mezunu birkaç yeni yetmenin müzik klipleri üzerine yaptıkları espriye denk geldim. Diyorlar ki “ türkülere klip çekilse acayip eğlenirdik Bolat abi, mesela "manda yuva yapmış söğüt dalına" al nasıl çekersen çek Bolat Abi” Mandayı bul, bataklığı bul, yetmedi, söğüt ağacı bul, hadi onu da buldun git bir de mandayı söğüt dalında yavrulat hadi onu da yaptın koskoca manda yavrusunu sinek kapsın helikopter gibi alsın uçursun! Anladığım kadarıyla türküdeki hikâyeyi çok soyut buldular. Başka bir ihtimal kendi kültürlerinden utandıkları için kendilerine göre daha halk olan türkülerle maytap geçme gibi bir yola tenezzül ettiler. Dayanamayıp atladım. “Bakın çocuklar aslında bu türküye klip çekmekten daha kolay bir şey olamaz çünkü adı üstünde halk türküsü çoğu somut gerçekler üzerine kuruludur” dedim. Folklor denilen şeyin sadece dans olmadığı öğretilmemiş demek ki çocuklara. Hemen oracıkta canlı canlı klibi çektim. İşte buyrun. Manda yuva yap...