Kayıtlar

sakıp sabancı etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Bu Bir Veda Yazısıdır!

Resim
"Her canlı ölümü tadacaktır" yazar İstanbul Zincirlikuyu Mezarlığı'nda. Ananemiz vefat etti, kendisini perşembe günü toprağa verdik. Ne hikâyeler dinledim ne hikâyeler! Hey gidi günler hey! Ankara Adnan Ötüken’de ilkokul. İstanbul’da Dame de Sion koleji, İsviçre yılları. İkinci dünya savaşı, yurda maceralı dönüş. Tam 93 yıl yaşadı ve neredeyse dünyanın her yerini gezdi. Doğum gününe 5 gün kala dünyaya gözlerini kapadı. Her ziyaretimde "Allah uzun ömürler versin anane" derdim "Oğlum böyle söyleme bu bana beddua gibi artık, huzur içinde gitmek istiyorum" derdi. Ve dileği gerçekleşti. Herkese şunu tavsiye ederim, koşmayın dünyanın ardından. Hayat göz açıp kapayıncaya kadar geçip gidiyor. Perşembe gün mezarlıkta sonsuz bir dinginlik hissettim o gökdelenlerle mezar taşları o kadar tezat içindeki. Estambul içinde başka bir İstanbul. Zincirlikuyu Mezarlığı ve Morgu Morg'da cenaze teslimi için bekliyorum. Mezarlık da İstanbul kadar yoğun. Ö...