İstanbul Manda Birliğine Çağrımdır Manda Yoğurdu İstiyoruz
İstanbul Manda Yoğurduna Hasret Kalmasın Yoğurt Kitabı Beylikdüzü'nde iyi bir dönerci var, misafirlerimle döner yemeye gittik. İyi dönerci dedin de ismini söyleyeyindin iyiydi, yolumuz düşerse biz de yerdik diyenler için "Beydöner" diyorum. Bence İstanbul'da yediğim en iyi döneri bu adamlar yapıyor. Neyse, misafirlerimle oturduk, ben sağlıklı beslenme adına dönerle ayran istedim. Misafirim dedi ki "aslında beslenme şeklimiz doğru değil, et ve süt ürünleri birlikte tüketilmemeli." Ayranı aynen iade ettim sade soda aldım. Sonra sohbet beslenmeden devam etti. Biz Kanlıca'da yoğurt yerdik! Demek ki neymiş yoğurtla etli ürünleri yememek lazımdır çıkarımı yaptım buradan. Yaz geliyor Kanlıca'ya vapurla bir yolculuk ve hazır Kanlıca'ya gelmişken yoğurt yememek olmaz.