Bugün Kendimi Hıyar Gibi Hissediyorum Dostlar
Nilesi İnsanı beni mimlemiş. Biz de gereğini yaptık! Buyrun okuyalım. 1- Elimden gelse; hayatı bu kadar ciddiye almaz, bu kadar tabakhaneye gider gibi koşturmazdım. Keşke aptal saptal şirketler için kıçımı yırtmasaydım iyiydi! 2- Kendi kendimi kontrol etmekte; ustalaştım ne yazık ki bunu otuzlu yaşlarımda öğrendim. Bazı insanlara karşı fazla kredi açtığımın farkındayım ama dedeme çektiğimi söylüyorlar eşe dosta, yemeye içmeye meraklıyım. Ah o genlerin gözü körolsun dedeee! 3- Beni en çok kaygılandıran şey; işe yaramaz adamın biri olarak anılmak. Bir de dünyaya kazık çakabilmek için birkaç kitap yazmak istiyorum. Yazamamak beni kaygılandırıyor. 4- Hayatımın en kötü anı; babamın öldüğü gündü. Minik yüreğimdeki 15 yaşlardaki o sızıyı kimse bilemez. Babası olanlar mezar taşlarını öpmeden önce babalarını çok çok öpsünler koklasınlar. 5- Yalnızken; gelecekle ilgili tahayyüller-hayaller kurarım. 6- Nefret ettiğim; kendini beğenmişlik, cimrilik, kabalık hali...