Kayıtlar

Açma kapatma cezaları etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Açma Kapatma Parası Kitapsızlığı

Resim
Açma Kapatma Parası Kitapsızlığına Kim Dur Diyecek! Havalar soğudu. Bir tehlikeye dikkat çekiyorum.  İstanbul’da yaşanan ve dile getirmeye çekindiğimiz, dile getirsek de kimsenin kılı kıpırdamaz dediğimiz bir konuyu dile getiriyorum. Sorun sadece İstanbullunun değil ülkemizin sorunudur. Sorun bir ahlak ve vicdan sorunudur! Açma, Kapama = Cukka Para! Elektrik, su, doğalgaz, telefon ve internet hizmeti veren şirketler en çok borcunu geciktiren aboneleri seviyor.  Gecikme cezasının yanında bir de “açma-kapama ücreti” alıyorlar. Gecikme cezasını ödeyen vatandaşı ikinci defa cezalandırıyorlar. Metropolde her şey pahalı! Üstüne ceza daha da ballı!  İnsanlık hali ya, faturanızı ödeyemediniz veya ödemeyi unuttunuz veya şehir dışındasınız. Sayacınız, hattınız kapatılıyor! Hatta bazıları masa başından otomatik robotla yapıyor! Yani masrafı yok! Diyelim ki evde bebek, hasta var kimin umurunda. Bırak donsun soğukta tir tir titresin. Bu sorun senin sorunun ödemedi...