İstanbul'da kadınlara yasaklar!
İnsanın Atalarıyla Övünmesi İnsanların atalarıyla övünmesi güzel şeydir. Bunu kendim de yaparım, Atilla'dan başlar, Ertuğrul'dan, Osman Gazi’ye oradan da Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e kadar şeceremizi hürmetle anarım. Tarihimiz hep övüneceğimiz olaylarla mı doludur? Değildir elbet, her millet gibi rezaletler de diz boyudur tarihimizde. Osmanlıcılık Furyasına Blogger Bakışı Bir Osmanlıcılıktır almış başını gidiyor. Bu da Osmanlı nefreti ile aynı şeydir. Atalarımızı sevmek, geçmişle övünmek ayrı "yıkılmış" bir imparatorluğun canlanmasını istemek ayrı şeyler. Osmanlı İmparatorluğu’nun devam edecek takati kalsaydı zaten devletimiz Osmanlı Devleti olarak devam ederdi, demek ki yıkılması gerekiyormuş yıkıldı ve gencecik bir Türkiye Cumhuriyeti’ni kurduk henüz varmadı 100 yaşına. Sıktın Ama Bolat Offfff sıktın Bolat dediğini duyar gibiyim! Öyle ise hemen yandaki videoya tıklayarak biraz neşemizi bulalım ve Rebetika çalarken biz postu okumaya devam edelim...