İstanbul'un kedileri
Geçen gün kedileri düşündüm , evcilleştirildik lerinden bu yana insandan daha başarılılar. Bizimle evde iyi geçinerek evin sahibi oluyorlar hatta evin kralı onlar , evin tadını çıkaran onlar, sen aslında kendi evinde marabasın . Çalışmak, para kazanmak, evi temizlemek, kediye mama almak senin sorunun, aşısı, veterineri de senin sorunun kedinin böyle bir derdi yok. Geldi Mart ayları gevşer gönül yayları! İşin yok matchmaker olursun. Birkaç yavru olursa onları başgöz etmek de senin derdin. Kedinin canı sıkılırsa yaklaşır yanına biraz sırnaşır seni patisinde oynatır . Senin canın sıkılır “gel be kedicik dertleşelim” dersin toz olur. Türkiye’ye Obama’gelir sen ancak televizyondan seyredersin. Ayasofya bahçesinde bir kedi Obama’ya sevdirir kendini. Sen Boğaziçi Üniversitesini ancak Rumeli Hisarından şafak alarak seyredersin, kediler Boğaziçinin koridorlarında, bahçesinde doktora yapar yüksek lisans yapar. Şimdi soruyorum, bu kedileri evcilleştiren Çatalhöyük esnafının a...