İstanbul ve mamudizm
Bu yıl İstanbul’da birçok kongre, konferans, seminer, davet ve açılışa katıldım! Kimse üstüne alınmasın ama şöyle bir tespitim var! İnternetin sağlamış olduğu sığ bilgilerden faydalanıyoruz , şahsen ben derinlik göremedim. Özellikle kavram yaratma ve kavram satma konusunda çok zayıfız! Nedir Kavram yaratma ve kavram satma? Açalım kavram yaratma olayını: Örneğin rahmetli Recep Yazıcıoğlu (vali) “mamudizm” diye bir kavram yaratmıştı. Bu kavramı devletin hantallığını ifade etmek için kullanıyordu. Devlet Vali Bey’e 10 okul parası tahsis eder o bu parayla 30 okul yaptırırdı. Atadan kalma “imece” usulünü içselleştirmişti. Kah kepçe operatörünün yanında, kah inşaat çukurunda bazen de hafriyat kamyonunun şoför mahallinde olurdu. O hantallığa, tembelliğe, bananeciliğe kısaca “mamudizme” isyan etmiş bir insandı! Şimdi biz "mamudizmi İstanbul’da iliklerimizde hissediyoruz! Yeniden inşa etmek için gerekirse yıkmak lazım! Şehircilere kulak vermek lazım. İstanbul val...