Yaratıcı endüstri ve İstanbul
LinkedIn’in araştırmasına göre çalışanlar ya da iş arayanların çoğu kendisini yaratıcı olarak tanımlıyormuş. Geçen bir arkadaşım "oğlum yaratıcı deme şuna ya, yaratmak Allah'a mahsustur " dedi. Yaratıcı sıfatını kullanamama gerekçemiz tanrının diğer varlıklardan ayırt edici sıfatı olduğu. Öyleyse Allahın tüm isimlerini şahıs isimleri olarak neden kullanıyoruz. Adamın birine İsmet diyoruz diğerine Gaffur, Azim Mümin, Fettah, Celil, Metin, Hamit, Macit, Samet…. E, nolucak şimdi? Bir de biz erkekler parsellemişiz Allahın isimlerini! Müftülüğe sormak lazım, neden kine! Yaratmak deyince aklımıza bulutların üstünde aksakallı dede çağrışımı yapmasın! Neyi kastettiğimiz belirli. Neden yaratmak mastarını kullanmaktan çekinelim! Aman diyeyim Bolat chip'i yapmadan çık şu konudan! Netameli konular bunlar! Yaratma yeteneği daha çok sanatçılar için kullanılırdı. Şimdilerde iş dünyasında çok aranan ve çok konuşulan bir özellik haline geldi. Yaratıcı endüstri kavram...