Hangi Yoldan Gideyim Abi!
Biliyorum ülkemizin çok büyük sorunları var ama ben yine de bir mikro İstanbul sorununu tartışmak istiyorum. İstanbul taksileri için kural yoktur, düzen ve özen mi dediniz? O ne ki! Fütursuzluk almış başını gitmiş! Hiç mi iyi taksiciye rastlamadık çok nadir de olsa evet. Beni ayar eden en önemli sözleri “hangi yoldan gideyim” şimdi bu laf mealen taksici için şöyle bir anlam ifade eder “bakalım keriz yolu biliyor mu?” Benim aklımda da şunu uyandırır, sana araç verenin ya da sana taksici diyenin…..! Kader, kısmet ya da kazaen 20 yıl önce 15 bin dolar verip bir taksi plakası almış olsaydınız ya da aileniz size bu kıyağı geçmiş olsaydı bugün 515.000 dolara sahip olacaktınız. Nerde böyle yağlı kapı var arkadaş! Bizler 25-30 bin TL’lik klimasız araçlarda seyahat ederken bu değer nereden geliyor? Çok nadir durumlar dışında hiçbir taksi fiş kezmez ben fiş kesmek isteyen bir taksi esnafına rastlamadım! Üstelik TAKSİ, kelimesi Fransızca(taxi) vergi ...