Canım Ciğerim'sin Asmalımescit
Karnı Aç Olan Okumasın Aş mı eriyorum nedir? Acayip tuzlu şeyler yiyesim var! Yiyorum da yarın bunlar böbreklere taş olup dönerse şaşmam! Şu işhtahımı bir rayına oturtmam lazım. Ne güzel 75'e sabitledim kilomu azı az çoğu çok benim için. Yakup-2'den Canım Ciğerim'e Geçen gün Beyoğlu'ndaki Yakup-2'ye rezervayon yaptırmak için gittim. Yakup-2'yi bilmiyorum demeyin kızarım. Kültürel mirasımızın bir parçasıdır artık. Memleketin münevver takımı oradadır. Yakup'tan içeri giriyorum vay arkadaş kırk yıllık dost gibiyiz. Ne güler yüzlü insanlar keşke Yakup Abi'de yaşayaydı. Neyse efem çıkıp Yakup2'den Asmalımescit'teki Canım Ciğerim'e gidiyorum. Sakatat seven ben ciğer şiş'in piri Canım Ciğerimi es geçer miyim, geçmem! Gittim tek başıma masam fotoğrafta olduğu gibi donatıldı. Öyle cillop gibi bir fotoğraf koymayayım kulaklarım çınlamasın milletin bir yanı şişmesin diye itinalı davranıyor bu Blogger bilginize... Donat Mas...