Kayıtlar

TCDD etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Bir blogger’ın Marmaray Deneyimi

Resim
Marmaray Açıldı, İşte Düşüncelerim Kozyatağı’nda görüşmem vardı. Metro ve Marmaray’ı kullanayım dedim. İlk Marmaray deneyimini size aktarmak istiyorum. Kozyatağından Metro'ya binip Ayrılıkçeşme durağında indim. Burası Marmaray’ın ilk durağı.   Kadıköy Ayrılıkçeşme durağında dikkatimi çeken ilk şey TCDD mensuplarının yani Devlet Demiryolu çalışanlarının duraklardaki kalabalıklığı oldu. Sordum 13 Kasıma kadar Sirkeci istasyonu kapalı olduğu için böyle durak ve istasyonlarda olacaklarmış, hepsi son derece kibar ve utangaç insanlar. Marmaray onlarla güzel. Neyse Kadıköy Ayrılıkçeşme durağında Marmaray’a bindim her şey normal. Sarıçizgiyi geçenleri görevliler özellikle uyarıyor. Marmaray’ın kapıları açıldı  Turkuaz Marmaray koltuklarına oturdum.   İlk gözüme çarpan Marmaray’ın Kore markası olan Hyundai Rotem oluşu oldu. Vatandaş Kadıköy’den itibaren tartışmaya başladı. Acayip gergin bir toplum olduk.  Umarım Marmaray yapımından kazanılan know-how Türk fi...