İstanbul'da Marul Bayramı Kutlayan Delilere Sesleniyorum
Blogger Bolat'ın Marul Bayramı İtirazı Kepçe Marul'a Karşı Bir grup şehir delisi yeni bir bayram ilan etmiş! Efem neymiş “Marul Bayramı”ymış, yerli tohumlarmış! Yedikule Bostanları etrafında bu marul bayramını kutlayacaklarmış. Bi kerem "marul" Rumca bir kelime, onun bayramı olmaz beni günaha sokmayın! Ben daha önce de Defne Koryürek öncülüğündeki bir grup şehirli deli grubunun “Lüfer Bayramı” kutladığına şahit oldum. Lüfer dediğin nedir? Kasa kasa çinekop yemek istedim, sarıkanat yemek istedim de bunlar balıkçı bastı, ellerinde cetvel halleri denetledi! Bu lüfer koruma timi yüzünden çinekop ve sarıkanat yiyemedim! Bunun adı zulümdür, zobalıktır Defne Koryürek! Neymiş çinekop ve sarıkanat lüfer yavrusuymuş! Hiç olur mu öyle şey! Hiç denizdeki balığın nesli tükenir mi? Siz halkın beslenme hakkına karşınız ben onu anladım! Yine tutturmuşsunuz Yedikule Bostanları'na marul ekilsin!