Kayıtlar

Ayamama estambul istambul istanbul bloğu zeytinburnu basınekspresyolu etiketine sahip yayınlar gösteriliyor

Bu ne yaman oksimoron!

Resim
Bir iyi  bir kötü İstanbul haberim var . Önce kötüsünden başlayayım! Basın Ekspress Yolu, İkitelli Kavşağı arasındaki alan ve bu alan içerisindeki   Ayamama deresinin kotu düşürülerek tekne gezintilerinin yapılacağı bir turizm alanı haline getirilecekmiş. Yani dere ile Marmara denizi arasındaki kot farkı sıfırlanacak ve dereye deniz suyu basılacak! Doğayla oynamamak lazım! Doğadan almamak lazım! İntikamı acı olur! Çakma Venedik yaratacağız diye ekolojiyle oynanmaz! Denizin canı isterse o kot farkını kaldırır! Olası bir İstanbul depreminde sonradan açtığın kanal bir felakete sebep olursa! Amannnnnnnnn Bolat kim öle kim kala! Nerde görülmüş bizim uzun dönem düşündüğümüz! Carpe diem, başka bişey demiyem! Ayamama deresinin ıslah edilip etrafının 4 milyar dolarlık yatırımla turizm alanı haline getirilecek. Dejavu , biliyorsunuz burada  insanlar pisipisine derede değil Mahmutbey yolunun ortasında sele kapılıp boğularak ölmüşlerdi . Sanırsın Filipinler'den Taifun abimiz yada A...