Teşekkürler Elena Alexandra

İstanbul çatılarında bir kız. Adı, Elena 
Alexandra Apostoleanu, atlıyor zıplıyor, beyne elektro ritimler pompalarken ilgimizi çekiyor. Kimdir  Elena Alexandra? Namı diğer Inna. Kapı komşumuz Romen ulusunun Hadisesi.  Şöyle bir bakıyorum albenisi var, vücut desen tamam ama neden Romanya’dan iki Çingene melodisi koymadın. Komşunun kızı Romen çıtırı mı söylemiş yoksa Arkansas’lı bir bir koyboy kızı mı belli değil. 

Inna, inndia İstanbul

Yine de sevilen şarkın Inndia'yı İstanbul manzarasıyla bize yeniden yorumladığın için seni takdir ediyor bloğumuzda yer veriyoruz. Klibinde Estambul çatılarını inovatif bir pazarlama aracı olarak kullandığın için aferin veriyoruz sana. “The Party Never Ends, Rock The Roof İstanbul” dedin iyi ettin. Rockçular beni taşa tutarsa sebebi sensin.

Dur Bolat, dur Elena Alexandra Apostoleanu mu dedin? Bir yerden hatırlayacağım Bolat… İpucu versene biraz? Veriyorum, Arda Turan! Yuuuh. Sinem Kobal duymasın!  Dedikodu da yaptın ya, yakışıyor mu sana! Dedikodu dediğin bir nevi fikir teatisi, kötü şöhretli bir bilgi alışverişidir neticede. Tabi ben bunları yazarken İnna’nın “Crazy S..y wild” adlı şarkısını dinliyorum kulaklıktan, eşim ensemi şaplatıyor “olum gençleşmeye mi çalışıyorsun sen” ne alakası var alla sen yaa…Şunun şurası bir İstanbul postu yazıyoruz.

Yorumlar

Esra Atesakin dedi ki…
Ben de sevdim bu kızı. Sayende tanışmış olduk. Ne iyi etmişsin de yazmışsın bu İstanbul postunu:)
Blogger Bolat dedi ki…
Rica ederim ne demek, kızın aferin çekmek boynumuzun borcu oldu, aslında neredeyse Türkiye'den meşhur oldu :)
sdsss dedi ki…
İstanbul işte herkese yakışıyor. Ama Elene da İstanbul'a yakışmış...Elinize sağlık...
Unknown dedi ki…
Hımm güzelmiş gençleştirir ,depresyona sokar ;)
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle İstanbul herkese yakışır :) teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Fatoş beni gençleştirdi mi :) Hayır ama kıskançlık krizine soktuğu kesin :))
Kafe de Mola dedi ki…
İstanbul candır.Kim giyse yakışır.Hakkaten Hadise iyi bir kıyas olmuş,yalnız Hadiseden de böyle bir parça çıkmadı.Parçaladık resmen olayı ya:)
Zülal Ateş dedi ki…
hehe ne güzel yazmışsın:) bu klibi görmüştüm ama açıp izlememiştim, bir yandan dinleyip bir yandan yazıyı okumak hoş oldu, Inna'yı severim canlı dinlemişliğim de vardır Istanbul manzaralı klip hoşuma gitti:)
minikkus dedi ki…
ahaaha araya iki dedikodu da sıkıştırmışsın, cok da güzel olmuş :))
ses güzel, kız güzel, ama istanbul catılarında yapılan cekimler hepsinden güzel ^.^
Blogger Bolat dedi ki…
Çıkmasa da o bizim Hadisemiz ama Erovizyon şarkısı güzeldi :) Bence yani.
Blogger Bolat dedi ki…
Zülal, gerçekten bu şarkıyı çatılarda söylemek inovatif bir yaklaşım bravo:)
Blogger Bolat dedi ki…
Dedikodu bizim de hakkımımz :) değil mi ama :))
Caner Cangül dedi ki…
Valla pek bi keyifli şarkı ve Mercan'da bir çatıda çekilmesi de ayrı bir hava katmış klibe... Kim akıl etmişse akıllıymış hani :)
Blogger Bolat dedi ki…
Caner çok akıllıca, bunun Londrası'nı, Meksikası'nı filan da yapmışlar :) Ama bu kız neredeyse Türkiye'den meşhur oldu :)
yildiz dedi ki…
Istanbul Catilari da cok güzel gözüküyor,bir de Elena´nin O
yirtik Sortu yok muuuu:))
Ama Bolat,Istanbul postu yazmis biz okuyucularina demi;nerde o eski Istanbul catilari nerde Hadisenin yirtik sortu:))
Sevgiyle ve dostca kal....
Caner Cangül dedi ki…
Gerçek manada bir tek İstanbul'da çatıya çıkmış sankim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Yıldız hayatının yırtışını yapmış artık o ne yapsa yeridir :))
Mutlu Eller dedi ki…
Dedikoduya gelllll!
Okurken dedim şimdi altından ne çıkacak diye:)) Ucu Arda`ya gitti:))
Gençleşmek serbest, ben neler dinliyorum bilsen:)))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi