Sol yanımda ağrı var anne!

mum art mother art

Anneler Günü İstanbul


Dün İstanbul Anneler Günü münasebetiyle hareketli bir gün geçirdi. Anneler uzakta olunca tabi ki burnumuzun direği sızlıyor. Dolayısıyla bu anneler günü de bizim için biraz hüzünlü oldu. Ben içime dokunan şu Bedirhan Gökçe şiirini pek beğenirim. Özellikle öksüz büyümüş tüm çocuklarımızı sevgiyle öpüyorum.


Bedirhan Gökçe Şiiri



Merhaba anne, Yine ben geldim.
Merak etme okuldan çıktımda geldim. Annelerde babalar gibi merak eder mi bilmiyorum ama
Ali "Okula gitmezsem annem çok kızar, merak eder" demişti de
Onun için söylüyorum.
Geçen hafta öğretmen,
Sağ elimde sarımsak, sol elimde soğan dedirte dedirte
Öğretti sağımı solumu.
Ben biliyorum artık anne sağım neresi, solum neresi
Ağrıyan yanımın neresi olduğunu Şimdi iyi biliyorum anne.
Hani geçen geldiğimde Şuram acıyor işte şuram demiştim de
Bir türlü söyleyememiştim ya acıyan yanımı anne
Bak şimdi söylüyorum Şuram işte, Sol yanım çok acıyor anne...

Hakikaten içli bir şiir. Estambul'dan tüm anneler ve evlatlarını saygı ile selamlıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi