Bugün Kendimi Hıyar Gibi Hissediyorum Dostlar

Nilesi İnsanı beni mimlemiş. Biz de gereğini yaptık! Buyrun okuyalım.

1- Elimden gelse; hayatı bu kadar ciddiye almaz, bu kadar tabakhaneye gider gibi koşturmazdım. Keşke aptal saptal şirketler için kıçımı yırtmasaydım iyiydi!

2- Kendi kendimi kontrol etmekte; ustalaştım ne yazık ki bunu otuzlu yaşlarımda öğrendim. Bazı insanlara karşı fazla kredi açtığımın farkındayım ama dedeme çektiğimi söylüyorlar eşe dosta, yemeye içmeye meraklıyım. Ah o genlerin gözü körolsun dedeee!

3- Beni en çok kaygılandıran şey; işe yaramaz adamın biri olarak anılmak. Bir de dünyaya kazık çakabilmek için birkaç kitap yazmak istiyorum. Yazamamak beni kaygılandırıyor.

4- Hayatımın en kötü anı; babamın öldüğü gündü. Minik yüreğimdeki 15 yaşlardaki o sızıyı kimse bilemez. Babası olanlar mezar taşlarını öpmeden önce babalarını çok çok öpsünler koklasınlar.

5- Yalnızken; gelecekle ilgili tahayyüller-hayaller kurarım.

6- Nefret ettiğim; kendini beğenmişlik, cimrilik, kabalık halidir.

7- İşim; iletişim diyelim.

8- Kadınlar / Erkekler; çoğu erkek kadınlar tarafından yönetildiğini bilmez. Gücü elinde bulundurduğunu sanır sonra başına iş gelince eşekten düşmüşe döner.  Aile kavramı onlar için önemlidir. Eşek gibi çalışırlar, çalışma delisidirler ama artık zamanları geçmiştir çünkü artık feminen bir çağ başlıyor, kadınların idare ettiği bir dünyada yaşamaya başlıyoruz. O yüzden erkekler nüfus olarak da azalacak ve yönetim hiyerarşisindeki yeri düşecek. Erkekler, saf ademlerdir dünyadaki cehennemin sebebidirler.

9- Hayat; her şeye rağmen yaşamaya değen, dünyalı ruh halidir. Çok ciddiye alınmamalıdır, keyif sürmek, yemek içmek, gezmek tozmak, iyilik ve güzelliklerle anılmak için vardır. Hayat dediğin şey kum saatidir.

10- Çocukken; komünist olmaya karar vermiştim. Çünkü komünizmi polislik gibi bir meslek sanırdım. Büyüyünce ne olacaksın oğlum diyene komünist olucam derdim. Aşk olsun baba iyi maytap geçmişsin benimle. Komünist olmamama rağmen komünistlere karşı sempati duyarım.

11- Başkalarının; ne yaptığına bakarım varsa bir güzellik öğrenmeye çalışırım, başkalarının ne dediğini dinlerim ama kendi akıl süzgecimden geçirip sentezlerim. Başkaları benim gelişmem için güzel bir kaynaktır. Çevrem çok çeşitlidir bu çeşitlilikle hep övünürüm çünkü renkliliği çok sesliliği severim.

12- Yalan söylemek; söylerim en son eşime yakalandım çok utandım itiraf edecektim ama eşim durumu zaten biliyormuş biraz yüzüm kızardı. Yalanlarım beyazdır kimsenin incinmemesi üzülmemesi içindir. Kendime ve başkalarına zarar verecek yalanlar söylemem.

13- Her şey kötü gittiği zamanlar; sen aslansın, sen kaplansın, ne badireler atlattın bu nedir Bolat der, acayip ayar veririm ve her zaman kazandığım söylenir. Bildiğin rot balans ayar merkeziyim. Hep kazanan tarafta olduğum söylenir ama durduğum yer doğru olduğu için kısa süreli kaybetsem de büyük fotoğrafta hep kazanan tarafta oldum. Allah kaybettirmesin.

14- Geceleri; severim ama bazen beni pesimist yaptığında aydınlığı özlerim. Şehirli bir hayatta gece tam gece mi bilemiyorum. Ağustos böceğinin sesini, ateş böceklerini çok özlüyorum. Yıldızları öne çıkaran geceleri severim. Kaldı mı öyle bir yer İstanbul’da..

15- Başkalarına göre ben; eğlenceli biriymişim. Emin değilim!

16- Kurtulmak istediğim korku; ağır bir hastalığa yakalanmak

17- Bazen düşünüyorum da; dünya bir masal gibi. Dün birinin oğluydum bugün birinin babasıyım. Rollerimiz değişiyor.

18- En çok utandığım şey; toplum içinde ve ailem önünde küçük düşürülmek.

19- Keşke ben; hiç kimseyi üzmeseydim.

20- Anlamıyorum neden; insan insanı öldürüyor. Bir insan diğer insanın acı çekmesinden zevk alıyor. Bugün insan niye avcılık yapıyor!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi