Hay senin insan olduğunun...

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
Benden önce ölecek olan zavallı insanları düşünür kendimi avutur, yer içer gezer, dost akraba ile helalleşirdim. Milyonlarca insan gibi kendimin de ölümlü olduğunu telkin ederdim. "Çok yaşayan yüze kadar yaşıyor" derdim herhalde! Sonra vasiyet ederdim, "beni Yahya Efendi Dergahı mezarlığında İstanbul Boğazına nazır bir yere gömün" diye!
Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Fobim yoktur, cimri insan gördü mü uyuz olurum, kaçar uzaklaşırım oradan. Bir de nobran insanları çekemem, küstahlık, kabalık, meydan okuma, zayıfa karşı şiddet karşısında içimdeki aslan kükrer başımı derde sokarım! Yapma şunu diyor yapıyorum!
Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ? 
Koskoca bir hasssssstiiiiiir! Len nere gitti bunca adem evladı oğlum der, kukumav kuşu gibi otururdum.
Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
Etiyopya Omo havzasından başlar insanlığın yayılma yolu, İsrail, Filistin, Anadolu, Balkanlardan, Almanya, Danimarka’dan kutba kadar iz sürerdim, nerde trak orda bırak durumu!
İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
Öpmedik canım, öpmeyiz de amfibi hayvanını! Ne öpecem Allahın kurbaasını!
En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?
Beş yıl önceydi, yanlışlıkla orta kademe yöneticiler yerine tüm yöneticileri konferans salonuna toplayan kamu kurumu konferans salonunda, onca insanı görünce heyecandan ağzım kurumuş dilim damağıma yapışmış şaşkınlık içinde. Ülen ayvayı yedik bunca insana ne anlatacağız diye apışıp kalmıştım. İlk 3 dakika dilim dönmedi, mikrofon bozukmuş numarası yaptımdı! Meğerse çok kolay anlatabiliyormuşum.
Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
İlyada
En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız?
Hay senin insan olduğunun diye başlayan cümlemi…..noktalarsız tamamlardım. Oğlum adam değilsin sen derdim herhalde!

Not: Mim, tamamdır Umay, unuttuğum mimleri hatırlatan olursa sevinirim:) Yoğunluktan atladığımız oluyor malum!

Yorumlar

pembelideniz dedi ki…
Çok eğlenceli olmuş.

Ve biraz da vurdum duymaz ;)
LILA MOONLIGHT dedi ki…
Ne ilginc bir mimmis bu, guzel cevaplar. Cesmeyi belki gormemissindir diye yaziyim dedim. Bisiklet herkese yakisir yav, hele cocuklara :)
Adsız dedi ki…
klavyeyi tıklatan eline sağlık bolat tamam olmuş evet güzel de olmuş:)
noldu dilekçe işi
Blogger Bolat dedi ki…
Var biraz bohem tarafımız :))
Blogger Bolat dedi ki…
Gördüm, gördüm bu su ve çeşmeler konusunda Türk toplumunda duyarlılık yaratacak farklı bir iş yapmamız lazım bloggerlar olarak :)bence bisiklet zarif bir alet :)
Blogger Bolat dedi ki…
Bu konuda bir kaç görüşme yapmam lazım :)) ama olacak yakında:)
Adsız dedi ki…
tamam:)
Hahaha Bu -Mim olayi- sorular ve cevaplariniz super:))en cok ta uzun bir hassssstir li cevabiniza guldum ..
Unknown dedi ki…
Harika olmus, cok begendimmmmm!
çiço dedi ki…
sizden mim yazısı okuduğumu hatırlamıyorum ama atlamamalısın bence çok eğlenceli olmuş :) insanlığın yayılış yolunu izlerdim planı tamda sizlik efendim başkasından duysam yadırgardım :)
Hayat kitabım :) dedi ki…
çok keyifli olmuş,sorularda güzel seninle ilgili güzel ipuçları veriyor:))ellerine sağlık :)
VuslaT dedi ki…
Gerçekten güzel cevaplar bende mimlendim ama yapmaya üşeniyorum senin cevapları kopyalayıp işte benim yazacaklarımı aşagı yukarı bolat yazmış onu okuyun mu desem ki?:)))
Adsız dedi ki…
Seviyorum bu tarz mimleri ilginc,eglenceli,hoş olmus:)
Rahmi Yapıcıgil dedi ki…
Yaşamak için birazda hayalperest olmak lazım. Hayali olmayanın umutları da olmaz. Bence hoş ve okunacak bir yazı olmuş.
Mutlu Eller dedi ki…
Mimlerden de geri kalmiyorsun ya, bravo Bolat!
Blogger Bolat dedi ki…
Evet zaman zaman kullanıyoruz gayri ihtiyarı olarak :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim arkadaşım :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, tuhaf bir insanım itiraf ediyorum :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, alında haklısınız ne geliyorsa aklıma yazdım:)
Blogger Bolat dedi ki…
Bir de konunun o yönü var :))
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ediyorum, hoş geldiniz :))
Blogger Bolat dedi ki…
Kesislikle öyle Rahmi Bey :)
Blogger Bolat dedi ki…
Semi, cevapladık ama bilmem faydalı olabildik mi :)
Nuraycatasarimlar dedi ki…
Çok hazırcevapsınız:))keyifliydi:))
Yine büyük bir zevkle okudum gercekten :)
Asortik Krep dedi ki…
Kitap mimi.. :)
Blogger Bolat dedi ki…
Tamam onu da cevaplayalım:) şimdi hatırladım, teşekkür ederim :)
Blogger Bolat dedi ki…
Teşekkür ederim, çok naziksin:)
Blogger Bolat dedi ki…
Çok teşekkür ederim efem :)
Sonsuz Dekorasyon dedi ki…
Elin kurbağasını niye öpesin ki dimi:)))
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle, hani kanarya öp, kuzu öp, inek öp deseler valla öperdim ama kurbaa:)) asla!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi