İstanbul'da Kuş Göçü Başladı

İstanbul'da kuş gözlemi

istanbul gözlem
Şehrin içinden uzaklaşıyorum. On yıldır oturduğum semtlere baktığımda ,yakın zamanda Edirneden Evropaya postalanacağım izlenimine kapılıyorum. Sırasıyla Çengelköy, Beşiktaş, Sariyer, Başakşehir4.Etap'tan sonra Beykent. Zor olsa da yaza kadar sabır diliyorum kendime. Bazen şaşıyorum İstanbul levhalarını görünce içim cız ediyor... 

Taşınmalıyım...taşınmalıyım, kendimi toparlayıp şehrin içine atmalıyım.. Allahtan göç mevsimi başladı da Büyükçekmece Gölüne yakın olmanın avantajlarını kullanıp çok sevdiğim Kuş Göçü Mevsimini doya doya izleme fırsatı buluyorum. Bardağın dolu tarafı bu yani. Ülkemiz sadece tarihi ve turistik alanlarıyla değil, coğrafi mirası ve biyolojik mirası ile de gezilmeye değer.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı