İstanbul'a Kuş Gözlem Kulesi Geliyor

Kuş Gözlem Kulesi İstanbul

Çamlıca Tepesine kuş gözlem kulesi geliyor


Uzun bir süredir düşündüğüm hatta eşime dostuma anlatmıştım. İstanbul'a kuş göçlerini izleyebileceğimiz bir kule yapılsa bu kule ya Çamlıca Tepesi'ne ya da Sariyer sırtlarındaki Koç Üniversitesinin bulunduğu alan demiştim. Dileğim kabul oldu sanki, Metro gazetesinde kule yapılacağı haberini okuyunca çok sevindiğimi belirtmeliyim. Sanırım projeyi Kıtalar Arası Göç Derneği sunmuş bence iyi etmişler biraz geç kalsalar ben sunacaktım. Sonuçta Proje doğru yere gitmiş. İstanbul'a hayırlı olsun.


İBB'yi bu vizyonu için kutluyorum. Umarım Yukarıdaki İtalyan kulesi kadar güzel olur. Ülkemiz kuş gözlemi turizmi açıktan oldukça önemli bir yerdedir.Umarım sevincimiz kursağımızda kalmaz. Umarım İstanbul Büyükşehir Belediye'si bu kararını gerçekleştirir.


Kuş gözlemi turizmi


Her yıl kuzey ve güney yarım kürelerdeki mevsimsel değişikliğe paralel olarak gerçekleşen kuş göçünü izlemek için İstanbul'a binlerce kuş gözlemcisi geliyor. Ben Fransalı, Hollandalı, Kanadalı, İngiliz ve daha bir çok milletten kuş gözlemcisi ile tanıştım. Herkese bu güzel doğa olayını tavsiye ederim. Kuş gözlemcileri için Avrupa'nın en iyi kuş gözlem şehri İstanbul'dur.


Estambul 

İstanbul'un İspanyolca şöylenişidir. Bu kelimeyi güzel İspanyolca konuşan birinden duymanın tadı başkadır. Kısaca İstanbul bir İspanyolun dilinde Estambul olur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı