Kaçıp Gidesim Var İstanbuldan

Sculptor Funda Gulay Doruker

İstanbul'un Ekonomik Krizleri

Yahu niye durup durup her 10 yılda şöyle ya da böyle darbe olur.

Büyük Ananemin harika bir oğuz halk deyimi vardı "Ağrımaz başıma marama sarmak" diye. Kısaca bizim oğuz bölgesinde bu deyimin manası şudur: Durup dururken kafaya havlu ile sarıp başını zorla ağrıtmak. 

Evet, gözümüz gönlümüz aydın dün 1000 doları olan vatandaşlar bugün kalktılar ki dolar suni olarak doğurmuş 150 ytl kazandılar. Oh ne ala ya 100.000 doları olan ne kazandı? ya 1.000.000 doları olan ne kazandı? Şimdi burada matematik hesabı yapmayalım.

Heykeltıraş Funda Gülay Günaydın


Bugün röportaj için Funda Gülay Günaydın'a Şişli'ye gidilecek ama mecalim yok isteğim yok bir şey yapasım yok. Halbuki kendisi ile çok tanışmak isterdim. Geçici körlük yaşıyorum Allah sonumuzu hayır etsin. Kötümser günümdeyim bu kötümserliğimi böyle güzel bir sanat insanına bulaştırmak istemiyorum. Yazımın konusu olan Funda Gülay Günaydın: Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar mezunu, yut içi ve yurt dışında birçok sergiye katılmış. İstanbul'da yaşayan genç heykeltıraşımız başarılı bir sanat insanı. Eserlerinde daha çok bir terk ediş  ayrılış havası seziyorsunuz, biraz hüzün kokuyor çalışmaları. Kendisini çok başarılı buluyorum. Genç sanatçımızın ellerinde taş, toprak ve tunç sanata dönüşüyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi