Canım Ciğerim Ciğercisi Asmalı Mescit

ciğerci istanbul

İstanbul'un Lezzet Mekanları

Arnavut ciğerini çok severim, edirne usulünü de fakat Canım Ciğerim Restaurant'taki ciğer şişi de çok beğendim.
Bu restaurant’ı bir arkadaşım tavsiye etmişti. Sonra İstanbul Timeout listesinde de görünce gitmeye karar verdim. Canım Ciğerim iki katlı gayet hoş bir mekân. Ciğerler nefis. Beğeneceğinize düşünüyorum. Eski Amerikan konsolosluğu'nun arkasındaki sokaktaki bu özel mekana sakatat sevenlerin uğraması lazım. 



Ciğer Yanında Yenen Mezeler


Hizmet ve servis şahane! Mutlaka gitmenizi tavsiye ediyorum. Ciğerin yanında soğan, piyaz ve yeşil salata gayet güzel fakat fazlası mideye zaafiyet veriyor bilesiniz. Mersinli İlhan Özkan Usta'ya ait olan mekânın beğeneceğinizi umuyorum. Mekân, Asmalımescit Mah. Minare Sk. No: 1 Beyoğlu Estambul şeklinde tarif edebiliriz.

Ciğer sevmeyenler kuzu şiş yiyebilir. Fiyatları İstanbul'u düşünürsek makul sayabiliriz. Acılı ezme, közde soğan gibi mezeleri ile ciğerimin köşesi olmuş canım mekana uzun ömürler dilerim.


Kaynak resim: www.parlafood.com



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı