Ömer Ali Kazma'dan talebimdir


Ömer Ali Kazma Video Sanatçısı

Evliya Çelebi Üniversitesi


Erhan Afyoncu hocamız sordu aynı soruyu ben de yineliyorum. Evliya Çelebi üniversitesi niçin yok? Evet kasalarına eşek yükü ile para konulan kültür kurumlarımıza ben de soruyorum. Bırakın Üniversiteyi dişe dokunur hangi çalışmalarınız var? Dünyanın en önemli seyyahı Evliya Çelebi bir Türk olmasına rağmen ne seyahatnamesinin ne de kendisinin kıymetini bilemedik.

UNESCO Evliya Çelebi Yılı


UNESCO'nun kararıyla 2011 yılını Evliya Çelebi Yılı olarak kutlayacağız. Şuna inanıyorum ki dünyanın çok değişik yerlerinde harika sergiler yapılacak, belgeseller çekilecek, haberler ve makaleler yayınlanacak. 2001 Yılında Kıbrısta yapılan bir kongre dışında günümüze kadar biz Türkler tarafından dişe dokunur bir çalışma yapılmamış olmaması üzücüdür. İnsanda hayret duygusu uyandırmaktadır.

Video Sanatçısı Ömer Ali Kazma


Estambul’da Evliya Çelebi Konulu çok daha etkin sanat çalışmaları yapılmalıdır. Video sanatçız Ömer Ali Kazma’dan böyle bir talebim var. Şayet bir gün google amca aracılığı ile bu postumu okur ve bu dileğimi görürse ben çok sevinirim. Yapar da da yapmaz sanatçımıza gücenmeyiz. Onu izlemeye takdir etmeye devam ederiz. Ali Hocam duy sesimizi. Ayrıca sanat camiamıza  da duyurulur. Evliya Çelebi konulu daha çok açlışma beklentimiz mevcut.

Elbette duyurmak dışında kişisel olarak ben de bir işin ucundan tutacağım hatta 2011'in en güzel çalışmalarından biri olmasını ümit ediyorum. Ben de sayın Doç.Dr Erhan Afyoncu Hocama soruyorum, Hocam sizin gibi donanımlı birileri yapmazsa kim yapacak bu çalışmaları? Üniversite'ye gelince yerden göğe kadar haklısınız? Evliya Çelebi adlı bir üniversite kurulmalı.

Evliya Çelebi ve Küheylanı saygı ile selamlıyorum.

Fotoğraf Kaynak:c24gallery

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı