Urs Fischer İstanbul'da Sergi Açsa



Urs Fischer: Benim bayıldığım ve sanat severlere takip etmelerini önerdiğim bir sanatçı. Heykelleri, resimleri enstalasyonlarıyla yeni bir yıldız. Yaşıtım, 1973 İsviçre doğumlu. Avrupa'da popüler, Amerika’nın en özel sergi mekanlarını çoktan parselledi bile. 

Alışkın olmadığımız materyallerden yaptığı eserleriyle sanat severlere ben buradayım diyor. Mesala "Bread House" adlı eseri beni çarpmıştır. Masalsı bir dünyanın yaratıcısı bu özel insanın eserlerini umarım en kısa zamanda İstanbul'da izleme fırsatımız olur. 

Eserlerindeki malzemelerin dili olsa da konuşsa Urs Fischer nasıl çalışıyor! Ekmek israfı bundan daha güzel anlatılamazdı herhalde. Sevgili Urs  Fischer seni İstanbul'a bekliyoruz. Ya da İstanbul Modern küratörleri, lütfen çığlığımızı duyun ve Urs Fischer'i Estambul ile tanıştırın lütfen.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı