İstanbul'da Ne Var Ne yok


Taksim Cumuhriyet Sanat Galerisi'nde İtalyan sanatçı Emilio Isgro Sergisi var serginin adı "Var Ve Yok." Arılardan oluşan yapıtlara bayıldım sergiyi Cumartesi düğünler arasında koştururken ziyaret ettim. Taksime doğru insan seli akarken içeride benden başka kimsenin olmaması ne acı! Arılardan oluşan yapıtlara istanbul haritası çok yaratıcı bir çalışma. Kendimi bir işçi karınca olarak eserin içinde hissettim. Serginin bence en ilginç çalışması Atatürk'ü, anlatan 'Atatürk tam kırmızının ortasında size gülümsüyor başlıklı eser.' Sergide ayrıca Osmanlı dönemini ve Cumhuriyeti konu edinen yapıtlar bulunuyor. Bir an kendimi arı kovanına düşmüş gibi hissettim. Eski eserler üzerinde ve tablolarda yapılan silme yok etme metaforlarından oluşan sergi ilginç bir çalışma olmuş. Hayat hep öyle değil mi? Bazen sileriz bazen yok ederiz zaman zaman inşa ederiz. İnsanın halleri ehvalleri hep böyle değil mi!

Biyografilerin çok komikti Emilio emeğine sağlık .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı