Ozzy Istanbul Concert


Günümüzün yaşayan rock efsanelerinden Ozzy Osbourne İstanbul'a geldi. Müthiş şarkıları, nefes kesen performansları ile bugün kendisini canlı olarak Turkcell Kuruçeşme Arena'da seyredeceğiz. 50 yılı aşkın müzik geçmişi ile Ozzy Osbourne yaşayan bir efsane! Bakalım neler olacak umarım yağmur yağmaz. Konser sonrası da Turkcell Kuruçeşme mecalarımızı yazacağız artık.

Konser Sonrası
Konser şahaneydi. Hele Aneyyyyyyyyyyyyy Eve dönüyorum'la beni mest etti. O orman kaçkını, enerji küpü basterist ne öyle yaa! Bana sanki herifi fişe takmışlar da öylece unutmuşlar gibi geldi! İnsan öyle bateri çalabilir mi yahu? Bunu yapan insan olabilir mi?. Ben performansı çok beğendim. Be hey Ozzy çook yaşlanmışsın adamım! Canın sağolsun seni gördük, canlı dinledik ya, o bize yeter! Ömür dediğin geçip gidiyor!
Abstract:
John Michael "Ozzy" Osbourne (born 3 December 1948) is a Grammy Award-winning English singer-songwriter whose career has spanned over 40 years.His concert is in Istanbul Turkcell Kurucesme Arena this night. I am going to this concert and I will write my impressions. Ozzy Osbourne Offical wep Page Concert Place Turkcell Kurucesme Arena
Mama I'm Coming Home ...... Eve dönüyorum Aney
Times have changed and times are strange...... Devir değişti, tuhaflaştı
Here i come , but i ain't the same........Geliyorum, o eski halinde değilem
Mama, i'm coming home ......... Eve dönüyorum Aney
Times gone by seem to be.....Gediyor zaman gördüğün gibi
Mama, i'm coming home ....... Eve Dönüyorum be Aney terliği hazır et

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı