Palamut'un Tanesi 13 TL olursa?

Palamut istanbul
Haftasonu 5M Migros'a balık almak için gittim fakat ne göreyim her yer çiftlik balığı kaynıyor. Deniz kerbelaya dönmüş bu ne!!! Çipura, levrek kaynıyor tezgah. Kendimi çiftlik insanı gibi hissettim. Denizden bişey çıkmadı mı birader bu ne hal dedim. Çıktı abi palamut vereyim tanesi 13 liradan dedi. 

Palamut neden pahalı


Ule, bu mevsimde 13 liraya Palamut yersek çarpar bizi yahu. Peki bu palamut'a ne oldu! Palamutlar deniz suyu soğumadığı için yakalanamıyor. Demek oluyor ki 2 hafta içinde palamut'u ucuza yiyemeyeceğiz. Oysa Cuma günü Kadıköydeki balıkçı tezgahlarında Çinekop'un kilosunu 10 tl ye görmüştüm. Çinekop, sarıkanat yememek lazım günahtır yahu. Palamut 13 tl aman Allam bu ne yaman oksimoron yahu!

Yorumlar

Ozlemaki dedi ki…
Karaburun'daki balık çiftliklerinin açığa alınması için toplanan imzalar işe yaradı ve artık kıyıdan epey uzakta duruyorlar. Elbette bu çözüm değil ama en azından minik bir adım. Geçen hafta yaklaşık 1, 200 gr lık mezgit ve 3 tane çorbalık iskorpite 35 Euro verdim. Bu hafta kilosu 5 Liradan bol bol sardalya köftesi, sardalya püresi, sardalya pilaki, sardalyalı pilav varyasyonlarıyla gidiyor.
Bildiğim kadarıyla market tezgahına girmeden önce ilaçlanıyor balıklar. O yüzden kıyıda, teknelerin dönüşünü bekliyor ve kasalanmadan alıyorum.
Blogger Bolat dedi ki…
Kesinlikle, şikayet etme eyleme geç, işin ucundan tut gerisi gelir. Bunun en güzel örneğini Defne Koryürek bize İstanbul'da göstermiştir. Sayesinde lüfer nesli katliamdan kurtuldu!

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı