Torium AVM açıldı

İstanbul'da Dağa Çıkmak ve Kaymak
İstanbul Beylikdüzü mevkiinde "AVM açmak macera" diyorum.  Torium’un lokasyonu sorunlu sağı solu, önü arkası açılacak, açılmış AVM’lerle dolu. Hatta bu AVM’lerden bir kaçı iflas etti birkaçı da iflas için sırada yada işlevsiz. Torunlar Şirketler Grubu tarafından Haramidere yakınlarında yapılan alışveriş merkezi dün 27.10.2010 tarihinde açıldı, sanırım Electro World tutkunları iş çıkışı mağazaya hücum etti ve Torium bu açılışı İstanbul’da Sefaköy’e kadar uzanan bir  trafiğe neden oldu.
Şirket yetkililerini uyarmak istiyorum madem böyle güzel bir  proje yapıyorsunuz. Neden bir reklam kampanyası düzenlemediniz? Bence bu hafife alınacak bir iş değil. PR ve reklamı yapılmayan ürünlerin ve yatırımların tutma şansı çok zayıf. Mutlaka bundan sonrası için çok iyi PR ve reklam şirketi ile çalışılmalı diye düşünüyorum. Ben yaptım oldu mantığı iflasa sebep olur ki bunu hiçkimse istemez.
Torium’da: YKM, Migros, Electro World, Beymen, Zara, De Facto,  Teknosa,  Vestel, Genpa, Sarar, Hotiç, Koton, Mango, Desa, Fabrika, Network, Batik, Toyzz Shop, Benetton, Levi’s, Mavi, Adidas, Reebok,  D&R, Burger King, Sbarro, Arbys, Popeyes, Özsüt, Mc Donalds, KFC, Pizza Hut, gibi yerli ve yabancı firmalar var.
Torium içinde yer alan kar eğlence merkezi Snowpark’la dört mevsim kış sporlarının keyfini yaşayabileceksiniz hatta firma yetkilileri düşündü ise kayak eğitimini burada almak mümkün olabilir. Konsept olarak farklı düşünülmüş firma yetkililerini tebrik ediyorum.
Abstract:
İstanbul Torium shopping center opens its doors in october. İnteresting investment in shopping center. Torium will host the largest indoor entertainment center. There are ski, snowpark and  mountain climbing rope

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi