Bugünlük Pessimist Adam

İstanbul'un Ritmi
Dergiydi, tasarımdı, toplantıydı.. Anlayacağınız  kafam bir dünya! O çok koşturan, İstanbul ritmini seven ben, nedense kendimi çok yorgun hissediyorum. Yediğim revani de beni kendime getiremedi.  Bugün senden uzaklaşmak istiyorum İstanbul. Uzaklara gitmeliyim, ne telefon olsun ne de araç! Karşımda set çeken dağlar, terkedilmiş bağlar,  ücra vadiler, ince patikalar olsun.  Tırmanayım bir dağın yamacına, tırmandıkça, gündelik hayatın  pisliğinden arınayım. Dağın yamacında yaşlı bir sedir ağacına sırtımı dayayayım. Engin gökyüzünü doya doya seyredeyim. Başımı döndürsün oksijen. Yabanıl otlar,  devedikenleri,  çalıkuşları,  otlarla kaplı tepelerden küçük çaylardan geçip  arınayım, kendime geleyim.

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Kavat ya da Gavat Kelimesinin Kökeni, Etimolojisi