40 Katır mı 40 Satır mı?

40 Semt 40 Yazar 40 Kitap 

İstanbul’un her semtinin ayri bir hikâye. İşte bütün bu yaşanmışlıklar 40 farklı yazar ve 40 semt için Heyamola yayınları tarafından kitaplaştırıldı. Bir kaç tanesini karıştırma fırsatım oldu Hıfzı Topuz'un Nişantaşı kitabı gayet güzel, Feriköy'ü Talin Büyükkürkciyan yazmış onda da gayet güzel bilgiler var. Haluk Dursun Hoca zaten İstanbul'a aşina. Haydar Ergülen Cihangir'i yazmış. Semtlerin seçimi yapılırken eski semtler tercih edilmiş ben olsaydım proje'ye yeni semtleri'de eklerdim. Ben olsaydım Küçükçekmece'yi ve Büyükçekmece'yi de projenin içine alırdım varsın 42 kitap 42 yazar olsun illa kafiyeli olmak zorunda mı? Bir de böyle kafiye hastalığımız vardır! 500 günde 500 eser niye zorluyorsun bir başlık için kendini. Yine de güzel proje için emeği geçenleri  ve projeyi destekleri için 2010 Ajansını ve yayınıve Heyamola'yı  kutlamak lazım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı