Dostlarım Arkadaşlarım

Hoşçakal 2010
Kendi açımdan 2010 yılından çok memnunum. Defne gibi ufkumu açan yeni insanlar tanıdım. Kıbrıslı akrabalarımı tanıdım.  Yusuf abim İstanbul’a tayin oldu. Ali ve İhsan ağabeyle tanışma fırsatım oldu. Her ikisi de dünya tatlısı insanlar. Özgür kendine yeni yapım şirketi kurdu. Aylin çok güzel şeyler yapıyor. Arkadaşım Yaşar, Genel Yayın Yönetmeni oldu.   İhsan içinde yakında çok iyi şeyler olacağına inanıyorum. Kemal abim 2010'un en güzel kazanımlarından biriydi, yaptığı çizimler için kaç kez teşekkür etsem azdır. İlhami desen 2010'un en şanslı veletlerinden biriydi, güzel işler yaptı yapıyor. Seda son derece başarılı devamını dileriz. Şirkette arkadaşlarım ve dostlarım mutlu.  Yeğenim Mutlu İzmir’de diziye başladı. Yeni sanat insanlarıyla tanıştım, umarım 2011 yılında bu güzel karşılaşma devam eder. Canım İstanbul 2010’da etkinlik yorgunu oldu. Son olarak Kadim dostum Bahri sağlığına kavuştu. Kitaplar okudum, toplum için çalıştım, ülkem için çalıştım... 2011 yılının hepimize sağlık, huzur, mutluluk ve bereket getirmesini temenni ediyorum. En kötü yılımız böyle olsun. İlk yılbaşı hediyeleri Aydan, Nihal ve Gaye'den, sizleri seviyorum arkadaşlar.
Çizgi Sanatçısı: İhsan Toy

Yorumlar

Sarppu dedi ki…
Oikein hyvää uutta vuotta 2011.
Blogger Bolat dedi ki…
Hyvää uutta vuotta ystäväni Sarppu

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı