İstanbul'dan İzmir'e

Cuma günü sabah Atatürk Havalimanında saat 08:00 İzmir uçağı için beklemedeyiz. Sıcak çikolata ile ayılmaya çalışıyorum, neyse ki başarıyorum cin gibiyim. Aydan'a teşekkürlerimle. Yalnız bir korkum var. Tecrübemle sabit son 3 aydır THY uçakları rötar yapıyor diye düşünüyorum. Düşündüğüm oluyor. Filo büyüdü ondan mı, başka sebeplerden mi bilemiyorum. Tam zamanında uçağa alınmamıza rağmen gene pist başında 25 dakika rötar. Sıradaki 12. uçak olarak uçuyoruz.

İzmir'e kıyaslama çalışması için gidiyoruz. İstanbul ile İzmir arasında dağlar kadar fark var. Bir kere İstanbul'da iş hayatı daha vahşi. Çalışma koşulları zor. Kıyaslama yaptığımız ambalaj firması son derece güzel bir yer. Çalışanların yüzlerindeki gülümsemeden bunu anlayabiliyorsunuz. Yemeklerini Sofra şirketinden temin ediyorlar, yazları bahçede mangal yapıyorlar. İzmir şehir gibi şehir iste. Ben geldim bizim Mutlu orada diziye başladı. Anlaşılan İzmir'e 2011'de daha sık uğrayacağız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı