Nişantaşı City's Maceramız

Kitap'a kavun muamelesi yapmak

Pazar günü öğle yemeğinden sonra Nişantaşı Citys' e gittik. Biliyorsunuz Remzi Kitabevi o gün kapalı. Açık olsaydı doğrudan tercihimiz olurdu. Eve yakın olması sebebiyle bizde City's D&;R'ı tercih ettik. Her yer şıkır şıkır. Keşke tüm alışveriş merkezleri böyle olsa. Burada bulunan D&R Mağazası'nda birkaç kitaba baktık beğendiğimiz kitapları satın almak üzere yanımıza aldık. Kitaplardan bir tanesi jelâtinliydi. Kibarca kasiyere kitabı incelemek için açabilir miyiz diye sorduk.

"Hayır açamazsınız!"

Neden?

Cevap yok. Hay sormaz olaydık! Kasiyer başka bir elemana sordu cevap yine kesindi. Kitabı satın alacaktım evde nasıl olsa bakardım ama bu ayıp için kitabı bıraktım satın almaktan vazgeçtim.

Peki, Sayın D&R Mağazası yetkilileri sorum şudur?

Kitap manavdaki karpuz mudur ki kabuğuna ya da kapağına bakarak alalım?

Bu kitapların içeriği hakkında nasıl bilgi sahibi olacağız.

Karpuz gibi tıklayarak mı, kavun gibi koklayarak mı satın alacağız?

Bu bir mağaza politikası mıdır? Çalışanların işgüzarlığı mı?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı