Hürriyet Gazetesi Başakşehir'de yok satıyor!

Pazar günü önceden verilmiş söze istinaden Başakşehir’e gittik.  Günlerden Pazar, henüz gazetemi okumamışım.  Çıkıp gazete almaya gittim. Bayi’de Hürriyet yok. Nasıl olur? Başakşehir’de Hürriyet Gazetesi erkenden tükenmiş! Saat 11.30’da bitti diyor bayi. Şaşırdım kaldım, dumura uğradım desem yeridir. Yoldan gelmiştim bilseydim alırdım. Bayi’de Zaman Gazetesi var, Yeni Şafak var, Milli Gazete var, Taraf Gazetesi var, Sabah Gazetesi var, Türkiye Gazetesi  var ama Hürriyet yok! Çok ilginç ülkeyiz muhafazakâr mahallede ilk biten gazete’nin Hürriyet oluşu enteresan. Ya muhafazakârlar bizim bildiğimiz muhafazakâr değil. Ya Hürriyet Gazetesi’nin yayın politikası çok başarılı! Kim ne derse desin, ben hafta sonu evime Hürriyet almazsam rahatsız oluyorum.
Fotoğraf Kaynak:kiptaş

Yorumlar

Elif Ayvaz dedi ki…
İlginç bir ülke burası.
Blogger Bolat dedi ki…
Gerçekten de öyle

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı