Magellan'ın Varisi İstanbul'daydı

Geçen Vapurla Karaköy’e giderken gördüm. İspanya Deniz Kuvvetlerine bağlı okul eğitim gemisi Juan Sebastian Elcano İstanbul’a gelmiş. Daha önce İtalyan Deniz Kuvvetleri Eğitim Gemisi Amerigo Vespucci’gi görmüştüm o da ihtişamlı. Malum denizcilikte fena değildir İtalyanlar. İspanyol Eğitim Gemisi Juan Sebastian Elcano’da İspanyol Donanması'nın subaylarına uygulamalı eğitim veriliyor. Elcano Gemisi, dört direkli gulet. Elcano Gemisi aynı zamanda yüzen bir büyükelçilik. 1927 yılında inşa edilmiş muhteşem  eğitim gemisini gördüyseniz şanslısınız. Komutan Juan Sebastain Elcano, Megellan öldükten sonra komutayı devralan dünya turunu  gerçekleştiren komutandır. 

Abstract

Istanbul hosted Spain's Juan Sebastian Elcano Training Ship. The world's third-largest ship named after Spanish explorer Juan Sebastian Elcano, captain of Ferdinand Magellan's last exploratory fleet, This Gullet  visited Istanbul on January. The Juan Sebastián de Elcano was built in 1927 in Cadiz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı