The Four Lads ve İstanbul


Bugün hepimizin bildiği "Istanbul Not Constantinople" adlı şarkıyı orijinal kayıttan tekrar dinleyelim istedim. Bu şarkı Jimmy Kennedy ve Nat Simon tarafından müzik dünyasına armağan edilmiştir. Şarkı İstanbul'un Osmanlı fethinden itibaren süregelen isim değişimlerini konu alır. The Four Lads adlı müzik gurubu tarafından 1953 yılında seslendirilmiştir.

Abstract
Istanbul Not Constantinople song is a swing style song, with lyrics by Jimmy Kennedy and Nat Simon. The lyrics refer to the change of the name of the city of Constantinople to the Turkish name Istanbul. This song was originally recorded by the Canadian group The Four Lads on August 12, 1953.

Yorumlar

Joujou dedi ki…
İyi şarkıdır gerçekten. Farklı versiyonları da var. Biraz daha yüksek tempolu olan bir tanesini seviyorum sanırım ama kimin söylediğini bilmiyorum.
Blogger Bolat dedi ki…
Daha hoş versiyonunu bulabilirseniz linkini bekliyorum

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı