İstanbul Haritaları


Hafta sonu Kıbrıs’a gitmek için havaalanına gittim. Benim için TAV Havalimanları işletmesinin İstanbul Atatürk Havalimanı’nda “İstanbul Haritaları” adlı bir sergisi tam anlamıyla sürpriz oldu zira kalkışa bir saat vardı. Gayet başarılı bir mini sergi. Sergi Projesi Dr. Ayşe Yetişkin Kubilay tarafından hazırlanan ““İstanbul Haritaları 1422-1922” isimli kitaptaki haritaların kullanılmasıyla oluşturulmuş. Tebrikler. Benim için tek kötü sürpriz Atlas Jet’in uçaklarının içinin temiz olmamasıydı, birisi sakızı yere atmış bende üstüne bastım fena halde tedirgin oldum. Dönüşte de aynı sorun koltuklarda kırıntı var firmanın buna dikkat etmesi lazım. Kıbrıs’ta hava güzeldi. Herkes başbakanın Kıbrıslılar için yada bazı Kıbrıslılar için sarf ettiği sözler için çok kızmıştı. Ne desek boş. Ercan'da Serdar Ortaç Barmen'e Mercimeğin ingilizcesini soruyor sağında solunda hatunlar.

Abstract
The Istanbul Maps” exhibition opened late last week at the Atatürk Airport TAV Gallery. Istanbul’s Atatürk Airport is hosting a new exhibition displaying photos from the winner of the 2010 Sedat Simavi Social Sciences Award, art historian Dr. Ayşe Yetişkin Kubilay’s book “1422-1922 Istanbul Haritaları” (1422-1922 Istanbul Maps).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı