İstanbul'da İnsan Olmak



İstanbul zaman zaman öyle üstüme geliyor ki bunalıyorum. Herkes hır çıkarmak için fırsat kolluyor. Büyük bir poligondaki atlar gibiyiz düşen kalkana bakmıyor! İnsan olma bilincine ulaştık mı? Savaşların kıtlıkların yaşandığı bir dünya düzeninde benim beklentim ne olabilir? İçim rahat değil, ne yapmalıyım? Gerçeklere sırtımı mı dönmeli yoksa kendi çıkarlarım için mi çalışmalıyım. John Lennon dediği gibi Hayat sen başka planlar yapmakla meşgulken başına gelen şeydir.  Hafta sonu Uludağ’daydım otel musluğundan su içildiğini söyleyen resepsiyon görevlisine aptal aptal baktım! Biz İstanbullular buna alışkın değiliz. Kayak takımımın kızağı fırladı takla attım, sol bacağımı incittim.

Abstract
Istanbul scares me. What should I do? I was confused. I was in Bursa Uludağ at the weekend.

Yorumlar

Joujou dedi ki…
Bu kadar duyarlı biri olmak için yanlış şehirdesiniz korkarım...
Yalnız İstanbul mu öyle dersiniz?

(Giriş tümceleriniz için söyledim bunu)
Blogger Bolat dedi ki…
Çekip gitmek istiyor insan Jou Jou, doğru şehri bulmak istiyorum.
Blogger Bolat dedi ki…
Thank you Nel
Blogger Bolat dedi ki…
Evet yalnızca İstanbul öyle olmayabilir
Toyin O. dedi ki…
love the picture:)
Blogger Bolat dedi ki…
Thank you :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı