"Bu Yol Nere Gidir Delikanlı"

İki gün önce "İstanbul ne kadar güvenli" başlıklı blog post atmışken. İbrahim Tatlıses Maslakta silahlı saldırıya uğrayarak başından ağır yaralandı. Kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Kaderin cilvesine bakın ki 2005 yada 2006 yılıydı Maslak Parkorman karşısındaki yolda (Maslak Gazeteciler Sitesi) Chrysler otomobilinin siyah camını açıp bana “Delikanlı bu yol nere gidir” diye sormuş bende “İstinye’ye gider İbrahim Bey” demiştim. İşte istanbul böyle bir yer.

Kabul edin ya da etmeyin İbrahim Tatlıses Türkiye, Ortadoğu ve Balkanlar’da pek sevilmiş bir müzisyendir, kültürel mirasımızın bir parçasıdır. Minibüsteki yol arkadaşınızdır, Şehirlerarası otobüslerde kulağınızın pasını alan adamdır, acil şifalar diliyorum.

Abstract

Turkish singer Ibrahim Tatlises shot in head in attack, he had just left a building housing a private Turkish TV channel Turkish singer Ibrahim Tatlises, famous also in Greece and across the Middle East, has been shot and seriously wounded in an attack in Istanbul.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hadımköy, İstanbul'un en tuhaf köyü

Vatoz Balığı Yaptım Evde İsyan Çıktı

Blog Yazarının Eşek İstavriti, Azman İstavritle İmtihanı